Həsənov Emilya Mamed qızı

“Təsviri incəsənət kafedrası”nın baş müəllimi:  

Vəzifəsi: Baş müəllim

Telefon: 070-720-97-06; 051-926-98-55.

E-mail: emilya-hesenova@bk.ru

Qısa bioqrafik məlumat: 26 avqust 1971-ci il Gəncə şəhərində ziyalı ailə­sin­də anadan olub.Ailəlidir: iki övladı var.

Təhsili, elmi dərəcəsi və adları:

– Tam ali.

– 1978-ci ildə Gəncə şəhəri C.Cabbarlı adına 6 saylı orta məktəbin 1-ci sinfinə da­xil olmuşdur. 1988-ci ildə həmin məktəbin 10-cu sinfini bitirib.

– 1988-ci ildə H.Zərdabi adına Gəncə Dövlət Pedaqoji institutunun (indiki Gəncə Döv­lət Universiteti) rəsmxət və təsviri incəsənət ixtisasına qəbul olmuşdur. 1992- ci ildə həmin ixtisası bitirmişdir.

– 1992-ci ilin avqust ayında təyinatla Gəncə Dövlət Pedaqoji ins­ti­tu­tu­nun (indiki Gən­cə Dövlət Universiteti) Təsviri incəsənət və onun tədrisi me­todikası kafed­ra­sın­da laborant kimi fəaliyyətə başlamışdır.

– 1994-cü ildə kafedranın baş laborantı təyin edilib.

– 1994-cü ilin dekabrında ixtisası üzrə qiyabi aspiranturaya qəbul ol­muş­dur.

– 1998-cü ildə aspiranturanı bitirmişdir.

– 2016- cı ildə Pedaqogika və təhsilin əsasları kafedrasının 5801.01- “Tə­lim tər­bi­yə­nin nəzəriyyəsi və metodikası (Təsviri incəsənətin tədrisi me­todikası)” ix­ti­sa­sı üz­rə fəlsəfə doktoru proqramı əsasında sabiq dok­to­rant kimi yenidən fəa­liy­yə­tə baş­lamışdır. Dissertasiya mövzusu “ V-VII siniflərdə dərs-söhbətlər təsviri in­cə­sə­nət təliminin səmərəlilik şərti ki­mi” dir. Hal-hazırda müdafiə ərə­fə­sin­də­dir.

-1998-ci ilin sentyabr ayından Təsviri incəsənət və onun tədrisi me­to­di­ka­sı ka­fed­ra­sına müəllim təyin edilib.

– 2007-ci ildən hal-hazıradək baş müəllim kimi fəaliyyət göstərir.

Əmək fəaliyyəti:

09.11.1992-ci il; 01.10.1994-cü il. Təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası ka­fed­rasında laborant.

01.10.1994-cü il;  01.09.1998-ci il. Təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası ka­fed­rasında baş laborant.

01.09.1998-ci il; 18.12.2007-ci il Təsviri incəsənət kafedrasında müəllim.

18.12.2007-ci ildən hal-hazıradək baş müəllim.

Təltifləri:

2019-cu ildə 2 dəfə Gəncə şəhər İcra Hakimiyyəti tərəfindən “Dünya Azərbaycan qa­dınlarının gözü ilə” və “Mirzə Şəfi Vazehin” yubileyi ilə əlaqədar olaraq keçi­ri­lən sərgilərdə fəxri fərmanla təltif olunmuşdur.

Tədqiqat sahəsi:

Dissertasiya işində tədqiqatla əlaqədar Gəncə şəhərinin 1 və 16, Go­ran­boy ra­yo­nu­nun 1 və 3, Göy-göl rayonunun 3 nömrəli məktəblərində dərslər mü­­ şahidə olun­muş, onların təhlili aparılmış, iş təcrübəsi ümumiləşdirilərək dis­ser­ta­­siyada əks etdirilmişdir.

Elmi əsərləri:

1. Müasir təsviri incəsənət müəllimi və onun tədrisdə qarşılaşdığı problemlər. Mə­qa­lə.H.Zərdabi adına GDPİ. Elmin müxtəlif sahələri-nə aid seçilmiş problemlər. Elmi əsərlər. Gəncə, 1995, s.21-22     2,0 s.              

2. Tədris proqramlarında təsviri incəsənət üzrə müsahibə məşğələlərinə verilən yer. Məqalə H.Zərdabi adına GDPİ. Elmi əsərlər məcmuəsi. Bakı; «Mütərcim», 1998, s.140-141    2,0 s.      

3. Orta ümumtəhsil məktəblərində incəsənət haqqında müsahibə məşğələlərinin təş­kili vəziyyəti.      Məqalə      H.Zərdabi adına GDPİ. Elmi əsərlər məcmuəsi. Bakı; «Mütərcim», 1999, s.273-274   2,0 s.             

4. Təsviri incəsənət üzrə müsahibə məşğələlərində ədəbiyyat, musiqi nümunələ-rin­dən istifadə imkanları və yolları.Tezis, GDPİ. Elmi əsərlər məcmuəsi. Bakı; «Mütərcim» 2000, s.352      1,0 s.     

5. V sinifdə incəsənət haqqında müsahibənin tədrisinin təkmilləşdirilməsi. Məqalə GDU. Elmi xəbərlər,№ 2. Bakı; «Nurlan», 2005, s.109-112. 4,0 s.              

6. Təsviri incəsənət məşğələsinin ana dili və ədəbiyyat ilə əlaqəli tədrisi. Məqalə GDU. Elmi xəbərlər, №l,  Bakı; «Nurlan», 2006, s. 54-57     4,0 s.              

7. I-II siniflərdə təsviri incəsənət məşğələsi zamanı musiqidən  istifadə imkanları və yolları, Məqalə        GREM. Xəbərlər məcmuəsi, №29. Gəncə; “Elm” nəşriyyatı, 2007, s. 136-140    5,0 s.      

8. Sinifdənkənar məşğələlərdə musiqi və təsviri incəsənətdən istifadə. Məqalə ARTN. “Kurikulum”.Elmi-metodik jurnal, № 1. Bakı, 2013, səh. 40-43      4,0 s.               

9. Təsviri incəsənət fənninin tədrisində inteqrasiyanın təlimin keyfiyyətinə təsiri xüsusiyyətləri. Məqalə, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, 2013, səh.122-125     4,0 s.            

10. VII siniflərin təsviri incəsənət dərsliklərinin incəsənətə dair dərs-söhbətlərin aparılması baxımından imkanları. Konfrans materialı ARTN, ARTPİ, NDU, NMİ. Azərbaycanda Təhsil Siyasətinin Prioritetləri: Müasir Yanaşmalar, Beynəlxalq Elmi Konfransının Materialları. Naxçıvan, 25 noyabr, 2016. səh. 259-260.    2,0 s.

11. Təsviri incəsənət fənni üzrə oyun-dərslərin təşkilinin bəzi məsələləri. Konfrans   

Materialı ARTN. Doktorantların və Gənc Tədqiqatçıların XX Respublika Elmi Konfransının materialları. (24-25 may), II cild, Bakı, 2016. səh. 321-323.   3,0 s.

12.Təsviri incəsənət dərslərində  V-VII sinif şagirdlərinin idrak fəallığının inkişaf etdirilməsi:  monitorinq və qiymətləndirmə. Konfrans materialı. ARTN. “Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi: məzmun və vasitələrin yaradılması problem­lə­ri” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı, 25 iyun 2016. səh. 224-225. 2,0s.        

13. V sinfin təsviri incəsənət dərsliyi və “Müəllim üçün metodik vəsait”i şagirdlər­lə incəsənətə dair dərs-söhbətlərin aparılmasının mühüm vasitəsi kimi.Məqalə Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər, №4, Bakı-2016,  səh 129-133.   5,0 s.

14. Ümumtəhsil məktəblərinin I-IX sinifləri üçün təsviri incəsənət fənni üzrə təhsil proqramı”nda (“kurikulumu”nda)” incəsənətə dair söhbətlərə ayrılan yer. Məqalə. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi əsərləri, Humanitar elmlər seriyası, №4 (78),   Nax­çıvan “Qeyrət” – 2016, səh. 150-153.       4,0 s.

15. Şagirdlərlə incəsənətə dair dərs-söhbətlərin təşkilində VI sinfin təsviri incəsənət dərsliyi və ”Müəllim üçün metodik vəsait”inin rolu. Məqalə Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər, cild 83, №4, Bakı,2016. səh 98-101.   4,0 s.

16. Уроки-Беседы об искусстве в V-VII классах как вид учебной деятель­нос­ти. Məqalə          Министерство освити и науки Украйни Херсонський державний Университет.”Збырник Наукових Праць Педагогични Науки”, Випуск LXXII Том-2, Херсон-2016. səh 16-19.           4,0 s.       

17. Təsviri incəsənət dərslərində incəsənətə dair dərs-söhbətlərdən istifadə: möv­cud ədəbiyyatın təhlili. Məqalə. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri  İnstitutu. Elmi əsərlər, cild 84, №1, Bakı,2017.səh 57-61.   5,0 s.    

18. İncəsənətlə bağlı dərs-söhbətlərin təşkilində  VII sinfin təsviri  incəsənət dərs­li­yi və “Müəllim üçün metodik vəsait” inin rolu. Məqalə          GDU. Elmi xəbər­lər.­­Fun­da­­­mental, humanitar və təbiət elmləri seriyası, №2,  Gəncə, 2017. səh 284-294 11,0 s.      

19. Müəllim təsviri incəsənət üzrə məşğələlərdə dərs-söhbətlərin təşkilatçısı və rəh­bəri kimi. Məqalə GDU. Elmi xəbərlər. Fundamental, humanitar və təbiət elm­ləri seriyası, №2,  Gəncə, 2018. səh 348-352      5,0 s.   

20. İncəsənətə dair dərs-söhbətlər təsviri incəsənət təliminin səmərəlilik şərti kimi          Məqalə. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər, cild 86, №2, Bakı,2019.səh 205-212.   8,0 s.

21. Conversation lessons in art in V classes as a condition for the effec­ti­ve­ness of teachig fine art Konfrans materialı LVIII Interna­tio­nal Cor­res­pon­dence scientific and practical conference “European Research: In­no­va­tion in science, education and technology” London, United Kingdom. In­ternational Conference. Printed in the united states of America. De­cem­ber 8-9,2019  pp. 67-70                            

22. V-VII siniflərdə incəsənətə dair dərs-söhbətlər təsviri incəsənət təliminin sə­mə­rə­liliyini artıran şərt kimi..Konfrans materialı. ARTİ, T-Net­work, NDU, NMİ. “Müa­­sir Təhsilin İnkişaf Strategiyaları: Uğurlar və Çağırışlar” mövzusunda Bey­nəl­xalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan    26-27 noyabr 2021 s.591-592

23. Müəllim hazırlığı sistemində təsviri incəsənət üzrə dərs-söhbətlərin səmərəli təş­kilinin zəruriliyi. Konfrans materialı ARTİ,T-Network, NDU,­­ NMİ.“Müasir Mər­hələdə Müəllim Hazırlığının Aktual Məsələləri: Uğurlar və Çağırışlar” möv­zu­sun­da Beynəlxalq Elmi Konfransının Mate­rial­la­­rı.Naxçıvan .15-16 dekabr 2022 səh. 259-260.             

24. Təsviri incəsənət fənni üzrə oyun-dərslərin təşkilinin bəzi məsələləri Məqalə. Azər­baycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər, Bakı-2022 cild 89, №6 səh. 237-241             

Beynəlxalq və Respublika simpozium və konfranslarda iştirakı:

– VII siniflərin təsviri incəsənət dərsliklərinin incəsənətə dair dərs-söhbətlərin aparılması baxımından imkanları. Konfrans materialı ARTN, ARTPİ, NDU, NMİ. Azərbaycanda Təhsil Siyasətinin Prioritetləri: Müasir Yanaşmalar, Beynəlxalq Elmi Konfransının Materialları. Naxçıvan, 25 noyabr, 2016. səh. 259-260.             2,0 s.

– Təsviri incəsənət fənni üzrə oyun-dərslərin təşkilinin bəzi məsələləri. Konfrans   

Materialı ARTN. Doktorantların və Gənc Tədqiqatçıların XX Respublika Elmi Konfransının materialları. (24-25 may), II cild, Bakı, 2016. səh. 321-323.   3,0 s.

– Təsviri incəsənət dərslərində  V-VII sinif şagirdlərinin idrak fəallığının inkişaf etdirilməsi:  monitorinq və qiymətləndirmə. Konfrans materialı. ARTN. “Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi: məzmun və vasitələrin yaradılması problem­lə­ri” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı, 25 iyun 2016. səh. 224-225.        2,0 s.

– Conversation lessons in art in V classes as a condition for the effec­ti­ve­ness of teachig fine art Konfrans materialı LVIII Interna­tio­nal Cor­res­pon­dence scientific and practical conference “European Research: In­no­va­tion in science, education and technology” London, United Kingdom. In­ternational Conference. Printed in the united states of America. De­cem­ber 8-9,2019  pp. 67-70                            

– V-VII siniflərdə incəsənətə dair dərs-söhbətlər təsviri incəsənət təliminin sə­mə­rə­liliyini artıran şərt kimi..Konfrans materialı. ARTİ, T-Net­work, NDU, NMİ. “Müa­­sir Təhsilin İnkişaf Strategiyaları: Uğurlar və Çağırışlar” mövzusunda Bey­nəl­xalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan    26-27 noyabr 2021 s.591-592

– Müəllim hazırlığı sistemində təsviri incəsənət üzrə dərs-söhbətlərin səmərəli təş­kilinin zəruriliyi. Konfrans materialı ARTİ,T-Network, NDU,­­ NMİ.“Müasir Mər­hələdə Müəllim Hazırlığının Aktual Məsələləri: Uğurlar və Çağırışlar” möv­zu­sun­da Beynəlxalq Elmi Konfransının Mate­rial­la­­rı.Naxçıvan .15-16 dekabr 2022 səh. 259-260.             

Dil bilgisi: Türk-əla, Rus-yaxşı, İngilis- yaxşı

Partiyalılığı: 2007-ci ildən YAP-ın üzvüdür.