“Təsviri incəsənət kafedrası”nın baş müəllimi:
Vəzifəsi: Baş müəllim
Telefon: 070-720-97-06; 051-926-98-55.
E-mail: emilya-hesenova@bk.ru
Qısa bioqrafik məlumat: 26 avqust 1971-ci il Gəncə şəhərində ziyalı ailəsində anadan olub.Ailəlidir: iki övladı var.
Təhsili, elmi dərəcəsi və adları:
– Tam ali.
– 1978-ci ildə Gəncə şəhəri C.Cabbarlı adına 6 saylı orta məktəbin 1-ci sinfinə daxil olmuşdur. 1988-ci ildə həmin məktəbin 10-cu sinfini bitirib.
– 1988-ci ildə H.Zərdabi adına Gəncə Dövlət Pedaqoji institutunun (indiki Gəncə Dövlət Universiteti) rəsmxət və təsviri incəsənət ixtisasına qəbul olmuşdur. 1992- ci ildə həmin ixtisası bitirmişdir.
– 1992-ci ilin avqust ayında təyinatla Gəncə Dövlət Pedaqoji institutunun (indiki Gəncə Dövlət Universiteti) Təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası kafedrasında laborant kimi fəaliyyətə başlamışdır.
– 1994-cü ildə kafedranın baş laborantı təyin edilib.
– 1994-cü ilin dekabrında ixtisası üzrə qiyabi aspiranturaya qəbul olmuşdur.
– 1998-cü ildə aspiranturanı bitirmişdir.
– 2016- cı ildə Pedaqogika və təhsilin əsasları kafedrasının 5801.01- “Təlim tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (Təsviri incəsənətin tədrisi metodikası)” ixtisası üzrə fəlsəfə doktoru proqramı əsasında sabiq doktorant kimi yenidən fəaliyyətə başlamışdır. Dissertasiya mövzusu “ V-VII siniflərdə dərs-söhbətlər təsviri incəsənət təliminin səmərəlilik şərti kimi” dir. Hal-hazırda müdafiə ərəfəsindədir.
-1998-ci ilin sentyabr ayından Təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası kafedrasına müəllim təyin edilib.
– 2007-ci ildən hal-hazıradək baş müəllim kimi fəaliyyət göstərir.
Əmək fəaliyyəti:
09.11.1992-ci il; 01.10.1994-cü il. Təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası kafedrasında laborant.
01.10.1994-cü il; 01.09.1998-ci il. Təsviri incəsənət və onun tədrisi metodikası kafedrasında baş laborant.
01.09.1998-ci il; 18.12.2007-ci il Təsviri incəsənət kafedrasında müəllim.
18.12.2007-ci ildən hal-hazıradək baş müəllim.
Təltifləri:
2019-cu ildə 2 dəfə Gəncə şəhər İcra Hakimiyyəti tərəfindən “Dünya Azərbaycan qadınlarının gözü ilə” və “Mirzə Şəfi Vazehin” yubileyi ilə əlaqədar olaraq keçirilən sərgilərdə fəxri fərmanla təltif olunmuşdur.
Tədqiqat sahəsi:
Dissertasiya işində tədqiqatla əlaqədar Gəncə şəhərinin 1 və 16, Goranboy rayonunun 1 və 3, Göy-göl rayonunun 3 nömrəli məktəblərində dərslər mü şahidə olunmuş, onların təhlili aparılmış, iş təcrübəsi ümumiləşdirilərək dissertasiyada əks etdirilmişdir.
Elmi əsərləri:
1. Müasir təsviri incəsənət müəllimi və onun tədrisdə qarşılaşdığı problemlər. Məqalə.H.Zərdabi adına GDPİ. Elmin müxtəlif sahələri-nə aid seçilmiş problemlər. Elmi əsərlər. Gəncə, 1995, s.21-22 2,0 s.
2. Tədris proqramlarında təsviri incəsənət üzrə müsahibə məşğələlərinə verilən yer. Məqalə H.Zərdabi adına GDPİ. Elmi əsərlər məcmuəsi. Bakı; «Mütərcim», 1998, s.140-141 2,0 s.
3. Orta ümumtəhsil məktəblərində incəsənət haqqında müsahibə məşğələlərinin təşkili vəziyyəti. Məqalə H.Zərdabi adına GDPİ. Elmi əsərlər məcmuəsi. Bakı; «Mütərcim», 1999, s.273-274 2,0 s.
4. Təsviri incəsənət üzrə müsahibə məşğələlərində ədəbiyyat, musiqi nümunələ-rindən istifadə imkanları və yolları.Tezis, GDPİ. Elmi əsərlər məcmuəsi. Bakı; «Mütərcim» 2000, s.352 1,0 s.
5. V sinifdə incəsənət haqqında müsahibənin tədrisinin təkmilləşdirilməsi. Məqalə GDU. Elmi xəbərlər,№ 2. Bakı; «Nurlan», 2005, s.109-112. 4,0 s.
6. Təsviri incəsənət məşğələsinin ana dili və ədəbiyyat ilə əlaqəli tədrisi. Məqalə GDU. Elmi xəbərlər, №l, Bakı; «Nurlan», 2006, s. 54-57 4,0 s.
7. I-II siniflərdə təsviri incəsənət məşğələsi zamanı musiqidən istifadə imkanları və yolları, Məqalə GREM. Xəbərlər məcmuəsi, №29. Gəncə; “Elm” nəşriyyatı, 2007, s. 136-140 5,0 s.
8. Sinifdənkənar məşğələlərdə musiqi və təsviri incəsənətdən istifadə. Məqalə ARTN. “Kurikulum”.Elmi-metodik jurnal, № 1. Bakı, 2013, səh. 40-43 4,0 s.
9. Təsviri incəsənət fənninin tədrisində inteqrasiyanın təlimin keyfiyyətinə təsiri xüsusiyyətləri. Məqalə, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, 2013, səh.122-125 4,0 s.
10. VII siniflərin təsviri incəsənət dərsliklərinin incəsənətə dair dərs-söhbətlərin aparılması baxımından imkanları. Konfrans materialı ARTN, ARTPİ, NDU, NMİ. Azərbaycanda Təhsil Siyasətinin Prioritetləri: Müasir Yanaşmalar, Beynəlxalq Elmi Konfransının Materialları. Naxçıvan, 25 noyabr, 2016. səh. 259-260. 2,0 s.
11. Təsviri incəsənət fənni üzrə oyun-dərslərin təşkilinin bəzi məsələləri. Konfrans
Materialı ARTN. Doktorantların və Gənc Tədqiqatçıların XX Respublika Elmi Konfransının materialları. (24-25 may), II cild, Bakı, 2016. səh. 321-323. 3,0 s.
12.Təsviri incəsənət dərslərində V-VII sinif şagirdlərinin idrak fəallığının inkişaf etdirilməsi: monitorinq və qiymətləndirmə. Konfrans materialı. ARTN. “Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi: məzmun və vasitələrin yaradılması problemləri” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı, 25 iyun 2016. səh. 224-225. 2,0s.
13. V sinfin təsviri incəsənət dərsliyi və “Müəllim üçün metodik vəsait”i şagirdlərlə incəsənətə dair dərs-söhbətlərin aparılmasının mühüm vasitəsi kimi.Məqalə Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər, №4, Bakı-2016, səh 129-133. 5,0 s.
14. Ümumtəhsil məktəblərinin I-IX sinifləri üçün təsviri incəsənət fənni üzrə təhsil proqramı”nda (“kurikulumu”nda)” incəsənətə dair söhbətlərə ayrılan yer. Məqalə. Naxçıvan Dövlət Universiteti. Elmi əsərləri, Humanitar elmlər seriyası, №4 (78), Naxçıvan “Qeyrət” – 2016, səh. 150-153. 4,0 s.
15. Şagirdlərlə incəsənətə dair dərs-söhbətlərin təşkilində VI sinfin təsviri incəsənət dərsliyi və ”Müəllim üçün metodik vəsait”inin rolu. Məqalə Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər, cild 83, №4, Bakı,2016. səh 98-101. 4,0 s.
16. Уроки-Беседы об искусстве в V-VII классах как вид учебной деятельности. Məqalə Министерство освити и науки Украйни Херсонський державний Университет.”Збырник Наукових Праць Педагогични Науки”, Випуск LXXII Том-2, Херсон-2016. səh 16-19. 4,0 s.
17. Təsviri incəsənət dərslərində incəsənətə dair dərs-söhbətlərdən istifadə: mövcud ədəbiyyatın təhlili. Məqalə. Azərbaycan Respublikasının Təhsil Problemləri İnstitutu. Elmi əsərlər, cild 84, №1, Bakı,2017.səh 57-61. 5,0 s.
18. İncəsənətlə bağlı dərs-söhbətlərin təşkilində VII sinfin təsviri incəsənət dərsliyi və “Müəllim üçün metodik vəsait” inin rolu. Məqalə GDU. Elmi xəbərlər.Fundamental, humanitar və təbiət elmləri seriyası, №2, Gəncə, 2017. səh 284-294 11,0 s.
19. Müəllim təsviri incəsənət üzrə məşğələlərdə dərs-söhbətlərin təşkilatçısı və rəhbəri kimi. Məqalə GDU. Elmi xəbərlər. Fundamental, humanitar və təbiət elmləri seriyası, №2, Gəncə, 2018. səh 348-352 5,0 s.
20. İncəsənətə dair dərs-söhbətlər təsviri incəsənət təliminin səmərəlilik şərti kimi Məqalə. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər, cild 86, №2, Bakı,2019.səh 205-212. 8,0 s.
21. Conversation lessons in art in V classes as a condition for the effectiveness of teachig fine art Konfrans materialı LVIII International Correspondence scientific and practical conference “European Research: Innovation in science, education and technology” London, United Kingdom. International Conference. Printed in the united states of America. December 8-9,2019 pp. 67-70
22. V-VII siniflərdə incəsənətə dair dərs-söhbətlər təsviri incəsənət təliminin səmərəliliyini artıran şərt kimi..Konfrans materialı. ARTİ, T-Network, NDU, NMİ. “Müasir Təhsilin İnkişaf Strategiyaları: Uğurlar və Çağırışlar” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan 26-27 noyabr 2021 s.591-592
23. Müəllim hazırlığı sistemində təsviri incəsənət üzrə dərs-söhbətlərin səmərəli təşkilinin zəruriliyi. Konfrans materialı ARTİ,T-Network, NDU, NMİ.“Müasir Mərhələdə Müəllim Hazırlığının Aktual Məsələləri: Uğurlar və Çağırışlar” mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransının Materialları.Naxçıvan .15-16 dekabr 2022 səh. 259-260.
24. Təsviri incəsənət fənni üzrə oyun-dərslərin təşkilinin bəzi məsələləri Məqalə. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər, Bakı-2022 cild 89, №6 səh. 237-241
Beynəlxalq və Respublika simpozium və konfranslarda iştirakı:
– VII siniflərin təsviri incəsənət dərsliklərinin incəsənətə dair dərs-söhbətlərin aparılması baxımından imkanları. Konfrans materialı ARTN, ARTPİ, NDU, NMİ. Azərbaycanda Təhsil Siyasətinin Prioritetləri: Müasir Yanaşmalar, Beynəlxalq Elmi Konfransının Materialları. Naxçıvan, 25 noyabr, 2016. səh. 259-260. 2,0 s.
– Təsviri incəsənət fənni üzrə oyun-dərslərin təşkilinin bəzi məsələləri. Konfrans
Materialı ARTN. Doktorantların və Gənc Tədqiqatçıların XX Respublika Elmi Konfransının materialları. (24-25 may), II cild, Bakı, 2016. səh. 321-323. 3,0 s.
– Təsviri incəsənət dərslərində V-VII sinif şagirdlərinin idrak fəallığının inkişaf etdirilməsi: monitorinq və qiymətləndirmə. Konfrans materialı. ARTN. “Şagird nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi: məzmun və vasitələrin yaradılması problemləri” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı, 25 iyun 2016. səh. 224-225. 2,0 s.
– Conversation lessons in art in V classes as a condition for the effectiveness of teachig fine art Konfrans materialı LVIII International Correspondence scientific and practical conference “European Research: Innovation in science, education and technology” London, United Kingdom. International Conference. Printed in the united states of America. December 8-9,2019 pp. 67-70
– V-VII siniflərdə incəsənətə dair dərs-söhbətlər təsviri incəsənət təliminin səmərəliliyini artıran şərt kimi..Konfrans materialı. ARTİ, T-Network, NDU, NMİ. “Müasir Təhsilin İnkişaf Strategiyaları: Uğurlar və Çağırışlar” mövzusunda Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Naxçıvan 26-27 noyabr 2021 s.591-592
– Müəllim hazırlığı sistemində təsviri incəsənət üzrə dərs-söhbətlərin səmərəli təşkilinin zəruriliyi. Konfrans materialı ARTİ,T-Network, NDU, NMİ.“Müasir Mərhələdə Müəllim Hazırlığının Aktual Məsələləri: Uğurlar və Çağırışlar” mövzusunda Beynəlxalq Elmi Konfransının Materialları.Naxçıvan .15-16 dekabr 2022 səh. 259-260.
Dil bilgisi: Türk-əla, Rus-yaxşı, İngilis- yaxşı
Partiyalılığı: 2007-ci ildən YAP-ın üzvüdür.