Rəsulova Elnarə Qoşqar qızı

Təsviri İncəsənət kafedrasının  baş müəllimi

Elnarə Qoşqar qızı Rəsulova

+994 55 958 00 85

elnara.arsulova70@gmail.com     

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT 

  • 04 dekabr 1969-cı ildə Göy- göl rayonunda ziyalı ailəsində anadan olub.
  • Ailəlidir, 3 övladı, 2 nəvəsi var.
  • 2009-cu ildən YAP-ın üzvüdür.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

  • 1987-ci ildə Göy-göl rayon 3 saylı tam orta məktəbini bitirib.
  • 1988-ci ildə Gəncə Dövlət Pedaqoji İnstitutunun”Təsviri incəsənət və rəsmxətt” ixtisasını qəbul olub.
  • 1992-ci ildə Gəncə Dövlət Pedaqoji İnstitutunun”Təsviri incəsənət və rəsmxətt” ixtisasını bitirib.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

  • 1992 –ci ildən 2009-cu ilədək Göy –Göl rayon 3 saylı orta məktəbdə “Təsviri incəsənət” müəllimi işləmişdir.
  • 2009-cu ildən hal – hazıradək Gəncə Dövlət Universitetinin “Təsviri incəsənət” kafedrasında müəllim, baş müəllim işləyib
  • 2018-ci ildən  dissertant -(5801.01-Təlim və tərbiyənin nəzəriyyəsi və metodikası (təsviri incəsənətin tədrisi metodikası)

BEYNƏLXALQ SEMİNAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI

  •  
  • SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ
  • V-IX siniflərin təsviri incəsənət dərslərində Azərbaycan xalq yaradıcılığı nümunələrindən istifadə imkanları. Məqalə. Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı 2018, №6. cild 85, Səh.167-170
  • V-IX siniflərin təsviri incəsənət dərslərində Azərbaycan xalq yaradıcılığı nümunələrindən istifadənin əsas istiqamətləri. Məqalə, GDU. Elmi xəbərlər. Fundamental, humanitar və təbiət elmləri seriyası. Gəncə, 2019. №2.            səh.263-266
  • Təsviri incəsənət üzrə Azərbaycan xalq yaradıcılığı növ və janrlarının əsas mahiyyəti. Məqalə          Bakı Qızlar Universiteti. Elmi əsərlər. Bakı. 2021.№1  cild 12 (45). səh. 180-184
  • Sinifdənxaric məşğələlərdə təsviri incəsənət üzrə Azərbaycan xalq yaradıcılığı nümunələrindən istifadə imkanları və formaları. Məqalə            Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı . 2021. №3. cild 88. səh.128-132
  • Təsviri incəsənət üzrə Azərbaycan xalq yaradıcılığı nümunələri tədris proqramlarında və kurikulumlarda.  Məqalə. “Kurikulum” elmi-metodik jurnal.Bakı. . 2021.     №1 cild 14, (53).             Səh. 42-48
  • Xalq yaradıcılığı üzrə viktorina, müsahibələr və müsabiqələrin yaradıcı qabiliyyətlərinin inkişafına təsiri. Məqalə                Naxçıvan Müəllimlər İnstitutu.Elmi əsərlər. Naxçıvan . 2021. №3 (65).  səh.50-53
  • Dünya mədəniyyətində yeri olan Azərbaycan xalçalarının özünəməxsusluğu. Məqalə. AMEA Gəncə Bölməsi. Xəbərlər məcmuəsi.  Pedaqoji elmlər seriyası. Gəncə.. 2021. №1 (3). Səh.60-64
  • Пити и способы изучения образщов Азербайджанского народного творчества на уроках изобразительного искусства в V-IX классах. Məqalə. Воронежский Государственный Педагогический Университет. Изветия.  Воронеж. 2021 , №3(292). Стр. 34-38
  • Təsviri incəsənətin tədrisi prosesində xalq yaradıcılığı üzrə nəzəri biliklərin verilməsi. Məqalə. Elmi iş. Beynəlxalq elmi jurnal. Bakı. 2022. №2, c.16.  Səh.112
  • Basic directions of use of samples of Azerbaijani national creativity in the lessons of the fine art in V-IX classes. Konfrans materialı. LXVII  International correspondence scientific and practical conference ‘International scientific review of the problems and prospects of modern science  and education. Boston USA. 18-19 february 2020.  p.76-78
  • Воспитательное значение образцов народного творчества. Konfrans materialı. Наука и просвещение. “Актуальные вопросы современной науки и образования”, Международная научно-практическая конференция г.Пенза, РФ. 5 апрелья 2021. Ст.154-157
  • Təsviri incəsənət üzrə Azərbaycan xalq yaradıcılığı nümunələrinin təhsil və tərbiyəvi əhəmiyyəti. Konfrans materialı. Elmi iş. VI respublika elmi qaynaqlar konfransının materialları.  Bakı. 4 fevral 2022.   Səh. 84